Gyere, jógázz velem...

Gyere, jógázz velem...

Újhold alkalmával...

2017. május 25. - Varga Renka

... érdemes megújulni, elengedni a régi beidegződéseket, és megteremteni egy olyan világot, amit szeretnénk magunk körül, telis-tele pozitív megerősítésekkel. 

Sokszor végeztem már ilyen teremtő "meditációt", és a legutóbbi újholdnál olyan ereje volt, amit azelőtt még nem éreztem. Már este éreztem az erejét, de mikor reggel felkeltem, úgy éreztem,  hogy azokat a negatív beidegződéseim, amiktől frászt kaptam, átváltoztattam, és megszűntek a félelmeim, ítélkezéseim. Csodás érzés felszabadulni ezen negatív érzések alól. Elkezdtem teremteni. Boldogságot, erőt, egészséget, elégedettséget, harmóniát, önbizalmat. Ezekre mind szükségünk van, ha szeretnénk azt a bizonyos kiegyensúlyozott életet élni. 

Bárki megteremthet bármit magának. Úgy, ahogy a rossz dolgokat is megteremtjük, úgy a pozitív dolgokat is mi magunk tudjuk behozni az életünkbe. Csak rajtunk áll, hogy mit szeretnénk, hogy mi az ami felé haladni szeretnénk. 

Mindenkinek csodás teremtő napot kívánok. 

Íme néhány pozitív megerősítés. Mindig minden kijelentés jelen időben kell, hogy elhangozzon: 

Szeretem önmagam és a külvilágot. Szeretek és szertve vagyok. Saját magam ura vagyok. Érdeklődő és kreatív vagyok. Erős vagyok és bármire képes. Bőségben és gazdagságban élek. Bármit, amit csak szeretnék, megteremtem magamnak. 

Szeretettel,

Renka

ui. az év minden napján teremthetünk :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://renkayoga.blog.hu/api/trackback/id/tr2912539673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása