Gyere, jógázz velem...

Gyere, jógázz velem...

Köszönet...

2016. december 31. - Varga Renka

Az év végéhez érve az ember számot vet, azok a dolgok felett, amiket elért. Karácsonykor az autópályán Békéscsaba felé tartva összegyűltek mindazok a dolgok bennem, amikért hálás lehetek. Magam előtt láttam mindazokat az embereket, akik az évben mellettem álltak, és segítettek abban, amit a legjobban szeretek. 

Akik jógáznak velem, tudják, hogy az óra végén, az utolsó álló gyakorlat egy nyújtózkodás, miközben vizualizáljuk a céljainkat, és megerősítjük magunkban, hogy mindent elérünk, amit csak szeretnénk. Miközben a velem szemben álló jógázók csinálják, én is csinálom, nyújtózkodom, és igazán érzem, hogy elérek bármit, amit csak szeretnék. De tudjátok még mit érzek? Hogy elértem. Ott állok Veletek szemben - mindegy, hogy egyedül, ketten, négyen, tízen álltok ott - és megbíztok bennem. És én ettől azt érzem, hogy stabilan, két lábbal állok a Földön, biztonságban, és tudom a legjobb helyen állok. 

Én ezt kívánom Nektek, Mindenkinek, hogy Ti is azt érezzétek bárhova álltok, ott stablian, biztonságban, két lábbal álltok. Azt kívánom, hogy kísérje Mindannyiótok életét a stabilitás, a kreativitás, az erő, és az önuralom, a szeretet, a béke, az együttérzés, a hála, az őszinteség, a bátorság, a tiszta kommunikáció, az intuíció, a tisztánlátás, és a hit. 

Köszönöm, hogy vagytok, Mindenkinek, aki csak az életem része... 

B.U.É.K. 

Renka

A bejegyzés trackback címe:

https://renkayoga.blog.hu/api/trackback/id/tr3712085705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása