Gyere, jógázz velem...

Gyere, jógázz velem...

Az év utolsó napja

2017. december 31. - Varga Renka

Bár a pozitív gondolatokban hiszek, de ez az év nálam a tétlenségről szólt. Mindent nehezen tudtam

eldönteni, sokszor hezitaltam, végül nem csináltam, de egy előre mutató dologba csak belevágtam.

Jógaterapeutának képzem tovább magam. 2018 októbertől még több fantasztikus jóga eszközzel tudok

segíteni az engem megkeresőknek. Izgatottan várom. Egyszer azt mondta nekem egy tisztán látó hölgy,

hogy azért születtem a Földre, hogy gyógyítsak. Akkor még nem értettem, hisz nem az orvosi egyetemre

készültem, és úgy hittem gyógyítani, csak az orvsok tudnak. Majd megtaláltam a módját, hogy orvosi

diploma nélkül is gyógyíthassak. Kicsit hamarabb, mint ahogy megismerkedtem a jógával, 16 évesen segítettem egy nálam pár évnél idősebb fiúnak leszokni a kábítószerekről. 1 éven keresztül minden este felhívott és egy órát beszéltünk telefonon. Ő volt az első "páciensem". Fantasztikus érzés tudni, hogy ennyi féleképpen segíthetünk. Nem csak a szike létezik. 

De azért vigyázz orvosi, előfordulhat, hogy jövök. :D 

Mindenkinek eltökéltségben gazdag, sikeres új évet kívánok! 

Szeretettel,

Renka

A bejegyzés trackback címe:

https://renkayoga.blog.hu/api/trackback/id/tr4813536677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása